Blog sau Twitter?

Posted: Noiembrie 14, 2011 in Promovare, Social Media

 Atâta s-a mai discutat la şcoală săptămâna trecută şi aceasta de promovarea online că m-am decis să rămân tot pe acest teritoriu şi să încerc să vă lămuresc ce înseamnă o campanie pe blog şi o promovare pe Twitter.

Blog sau Twitter?
Promovarea pe bloguri vine cu anumite avantaje faţă de promovarea online clasică, care include bannere afişate pe diferite site-uri. Eficienţa blogurilor se manifestă în special în campaniile de brand awareness.

Un post bine scris stârneşte controverse, trezeşte entuziasmul, creează un buzz benefic oricărei companii care doreşte să-şi construiască sau consolideze brandul”, spune Dragoş Manac.

Astfel, o campanie pe bloguri bine realizată ajunge să fie menţionată în multe cazuri pe mult mai multe bloguri decât pe cele direct implicate în strategia de promovare.

Care tip de campanie se dovedeşte mai eficientă – pe blog sau pe Twitter? Specialiştii din mediul online spun că rezultatele eficiente depind de durata de răspuns asteptată.

Dacă faci campanie pentru un eveniment care are loc maine, foloseşti Twitter. Dacă eşti interesat să promovezi ceva pe termen lung, alegi blogul”, consideră Bobby Voicu.

Avantaje şi dezavantaje în campaniile pe blog sau Twitter
Specialiştii spun că nu există un tip anume de companii cărora să le fie recomandată cu predilecţie promovarea online.

Printre avantaje se numară costul redus al promovării, faţă de cel al publicităţii în print, Tv sau outdoor.

Campaniile online sunt mult mai accesibile firmelor mici sau medii sau companiilor mari a căror strategie este să nu investească extensiv în publicitate”, explică Dragoş Manac.

El mai spune că un alt avantaj al acestui tip de promovare constă în versatilitatea crescută pe care o oferă “şi care le determină pe multe dintre brandurile care mizează pe creativitate, spontaneitate, să apeleze la acest mediu”.

Totusi, online-ul vine şi cu dezavantaje, unul dintre acestea fiind rapiditatea cu care circulă informaţia, uneori în detrimentul companiilor care se promovează. Astfel, după cum spune Dragos Manac, interactivitatea crescută a internetului, dublată de o rapidă circulaţie a informaţiei poate reprezenta o problemă pentru brandurile care nu au exerciţiul comunicării sau sunt rigide în reacţii.

Mai multe pe:  www.startups.ro

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s